جشنواره ها
سینما
بازیگران
شبکه خانگی و تلوزیون
آخرین اخبار
داغ ترین اخبار
اخبار بازیگران
اخبار فیلم ها
مشارکتکنندگان
ایجاد
راهنمای مشارکت در فیلسین
ویدیو ها
تصاویر
سقوط منطق در «تابستان داغ»
مشکل تمام فیلم، هدر رفتن سوژه آن است. وقتی به اشتباه فکر کنید فرمول فیلمسازهای موفق و فیلمهای مقبول این سالها را کشف کردهاید، فیلمنامهای مینویسید که آغاز آن تا نقطه اوج فیلم تا حد زیادی خوب است ولی بعد از آن، نمیدانید باید با این داستان چه کار کنید. اتفاقی که برای فیلم «تابستان داغ» نيز پيش آمده همین مساله است.
ملودرام موفق
آنچه که از کاغذ به تصویر رسیده است توانسته با فرم خاص به یک اثر سینمایی تبدیل شود که مسلما فراتر از یک فیلم اولیست.
جوشش بیدوام
«تابستان داغ» پيش از اين با تكيه بر بازيگران متعدد و خوشنام و تيم فنی صاحبنام يكی از كنجكاویبرانگيزترين فيلمهای جشنواره امسال بود اما چندان شگفتیساز از آب درنيامد. متاسفانه و متحيرانه اما بايد اعتراف كرد كه تا به روز سوم اكران فيلمها در كاخ جشنواره، اين فيلم جزو بهترين! يا كمتر بدها بوده است.
هجوآمیز و دیوانهوار
«دراکولا» در ایده و طرح همچون «رد کارپت» تازه و بکر است و در اجرا هم مانند همان فیلم راه دیگری میرود و انتظارهایی که ایجاد کرده را برآورده نمیکند.
ناگفتههای جامانده
«خانهای در خیابان چهل و یکم» ایده متفاوت و جذابی را به عنوان هسته مرکزی داستان در خود جای داده است. همچنین انتخابهای فیلمنامهنویس در رابطه با شکل و جهت پیشروی قصه باعث شده فیلم از نمونههای تکرارشده فاصله بگیرد.